Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

WebwinkelKeur

Garageworks.nl is lid van WebwinkelKeur, het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Zij controleren of leden voldoen aan wetgeving en belangrijke informatie op een duidelijk manier op hun webwinkel vermelden. U als klant beoordeelt deze leden zodat iedereen kan zien hoe deze in de praktijk presteren. Op deze manier worden webwinkels zowel door u als door WebwinkelKeur beoordeeld. Dubbele zekerheid dus!

"We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service."

 

Veilig en betrouwbaar

Als u winkelt bij Garageworks.nl dan weet u dat:

✓ Onze adresgegevens gecontroleerd zijn
✓ Contactinformatie als telefoon, e-mail, KvK en adres goed vindbaar zijn
✓ U zonder problemen gebruik kunt maken van uw 14 dagen bedenktijd
✓ U uw geld binnen 14 dagen na retourzending terug hebt
✓ Prijzen duidelijk vermeld staan
✓ WebwinkelKeur kan bemiddelen bij geschillen of een bindende uitspraak kunnen doen via Digidispuut.nl
✓ U echte klantbeoordelingen over de webwinkel kunt delen en bekijken
✓ De webwinkel heeft ingestemd met de WebwinkelKeur gedragscode

 


WebwinkelKeur

WebwinkelKeur is gestart in 2010 omdat het tijd was voor een betaalbaar keurmerk met een goede controle. Daarbij was het belangrijk om de controle niet te beperken tot de juridische kant van zaken, maar ook om de dagelijkse praktijk terug te laten komen als onderdeel van het keurmerk. Gekozen werd voor een combinatie tussen certificering van de webshop door WebWinkelkeur met beoordelingen door klanten van de webshop. Gecontroleerd door ons, beoordeeld door klanten. Vandaag de dag zijn we één van de bekendste keurmerken voor webwinkels met de beste software en werken we dagelijks om nog beter te worden.

Klachten en geschillen

De eerste stap in een conflict met een aangesloten lid is zelf proberen een oplossing te vinden voor het geschil met de webwinkel. Doe dit door de klacht duidelijk te melden aan de webwinkel, geef daarbij ook aan wat volgens u de oplossing is. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u WebwinkelKeur inschakelen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »