• Lorem ipsum

Bestellingen worden door heel Europa verzonden

De verzendkosten worden bepaald door het tarief van de vervoerder op basis van land en plaats van bestemming, volume en gewicht. Aangezien veel van onze producten volumineus én zwaar zijn is dit een belangrijke factor. Daarnaast is de verpakking belangrijk; om de producten ongeschonden bij u af te leveren geven wij veel aandacht aan een extra stevige verpakking. Onderstaande tabel toont de bijdrage in de verzendkosten die wij in rekening moeten brengen om uw bestelling veilig en snel naar uw garage te vervoeren.

  • Webshop-bestellingen vanaf € 750,- verzenden wij gratis naar adressen in Nederland, België en Luxemburg.
  • Webshop-bestellingen vanaf € 1.500,- verzenden wij gratis naar adressen in Duitsland.
  • Verzendkosten van webshop-bestellingen naar andere Europese landen zijn op aanvraag.
  • Voor garagevloeren worden de verzendkosten altijd op de offerte gespecificeerd.

 

 NEDERLAND
BELGIË & LUXEMBURGDUITSLAND
  ===================================================
  gratis vanaf € 750,-gratis vanaf € 750,-gratis vanaf € 1.500,-
gewicht
(in kg)

Pakketdienst 

Pakketdienst 

Pakketdienst 
vantot
056,959,9512,95
5109,9512,9514,95
102014,9519,9524,95
203019,9524,9529,95
     
  NL transportservice
BE/LUX transportservice
DE transportservice
3050€ 29,95€ 39,95€ 49,95
50100€ 49,95€ 59,95€ 69,95
100++€ 69,95€ 79,95€ 89,95
  gratis vanaf € 750,-
gratis vanaf € 750,-gratis vanaf € 1.500,-

 

NB: Wanneer u uw bestelling zelf komt afhalen bij Garageworks in Harmelen of wanneer wij de goederen meenemen bij montage worden er uiteraard géén verzendkosten in rekening gebracht. 

 

Bezorgen

Voor de bezorging van pakketten werken wij samen met PostNL en DHL. U ontvangt van de vervoerder na verzending een e-mail met daarin een code wanneer het pakket is afgegeven aan de vervoerder. Met deze code, eventueel in combinatie met uw postcode, kunt u de status van het pakket volgen via Track & Trace op de website van de vervoerder.
NB: mocht u de melding “Er zijn geen zendingen aangetroffen” zien, dan kan het zijn dat  de vervoerder de zending nog niet heeft verwerkt. De volgende werkdag kunt u de status alsnog volgen.


Niet thuis?

Mocht u bij bezorging niet thuis zijn, dan wordt de zending afgeleverd bij de dichtstbijzijnde Parcelshop. U krijgt hier bericht van en kunt de zending daar vervolgens ophalen wanneer het u uitkomt. 

Voor de bezorging van zwaardere (>30 kg) pakketten en pallets werken wij samen met onze vaste transporteur.  Vóór aflevering nemen zij contact met u op om u te informeren over het moment van aflevering.

Retourneren

GARAGEWORKS levert uitsluitend kwaliteitsproducten die via officiële import- en distributiekanalen worden ingekocht. Het kan onverhoopt voorkomen dat het product niet naar wens is of een defect heeft. GARAGEWORKS zorgt dan - in overleg met u - voor gepaste afhandeling. Hierbij moet u denken aan vervanging, reparatie of terugbetaling.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan GARAGEWORKS geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het onderstaande formulier invullen en retourneren aan info@garageworks.nl . 

Retourzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.
 

retourformulier hier downloaden

 

Wat moet ik doen in het geval van transportschade?

Mocht uw bestelling tijdens het transport onverhoopt beschadigd raken en u merkt dit al aan de deur omdat bijvoorbeeld de verpakking flink beschadigd is, adviseren wij om het pakket te weigeren en vervolgens contact op te nemen met onze klantenservice. 

Heeft u de bestelling reeds geaccepteerd, bekijk dan of er ook schade zichtbaar is aan het product zelf. Indien dit het geval is verzoeken wij u om foto's te maken van de beschadiging en deze onder vermelding van uw klant/factuurnummer te e-mailen naar: info@garageworks.nl . 

Vervolgens zal onze klantenservice zoeken naar een passende oplossing. 

Wanneer u een vraag heeft over aan ons teruggezonden goederen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via info@garageworks.nl of telefonisch op nummer 030 207 2044

 

Webwinkel Keurmerk