• ONE-STOP GARAGE SHOP
  • KWALITEITSMERK GLADIATOR
  • TOPKWALITEIT GARAGEVLOEREN

Gratis* Verzending

Bestellingen worden door heel Nederland verzonden

En wij verzenden ook naar België, Duitsland en andere Europese landen

De verzendkosten worden bepaald door het tarief van de vervoerder op basis van land en plaats van bestemming, volume en gewicht. Aangezien veel van onze producten volumineus én zwaar zijn is dit een belangrijke factor. Daarnaast is de verpakking belangrijk; om de producten ongeschonden bij u af te leveren geven wij veel aandacht aan een extra stevige verpakking. Onderstaande tabel toont de bijdrage in de verzendkosten die wij in rekening moeten brengen om uw bestelling veilig en snel naar uw garage te vervoeren.

*) Bij bestellingen vanaf € 500,- (Nederland en België) respectievelijk € 1.000,- (Duitsland en overige EU landen) worden géén verzendkosten in rekening gebracht. 

 

  NEDERLAND
BELGIË  DUITSLAND / EU
    ================= ================= =================
    *gratis vanaf € 500,- *gratis vanaf € 500,- *gratis vanaf € 1.000,-
gewicht
(in kg)
thuisbezorgen 
Pakketdienst 
 afhalen bij
Parcelshop 
 thuisbezorgen
Pakketdienst 
afhalen bij
Parcelshop 
thuisbezorgen
Pakketdienst 
afhalen bij
Parcelshop
van tot
0 5 6,95 4,95 9,95 7,95 14,95 12,95
5 10 9,95 7,95 14,95

12,95

24,95 19,95
10 20 14,95 9,95 24,95 19,95 34,95 24,95
20 30 19,95 n.v.t. 29,95 n.v.t. 39,95 n.v.t.
    NL transportservice
BE transportservice
DE/EU transportservice
30 ++ € 29,95 € 39,95 € 49,95
    *gratis vanaf € 500,-
*gratis vanaf € 500,- *gratis vanaf € 1.000,-

 

NB: Wanneer u uw bestelling zelf komt afhalen bij Garageworks in Harmelen of wanneer wij de goederen meenemen bij montage worden er uiteraard géén verzendkosten in rekening gebracht.  

 

Bezorgen

 

Voor de bezorging van pakketten werken wij samen met DHL, PostNL en UPS. U kunt uw pakket thuis laten bezorgen óf bij een Parcelshop in de buurt. Dan kunt u het pakket afhalen wanneer het u het beste uitkomt. En het is nog voordeliger ook!

U ontvangt van de vervoerder na verzending een e-mail met daarin een code wanneer het pakket is afgegeven aan de vervoerder. Met deze code, eventueel in combinatie met uw postcode, kunt u de status van het pakket volgen via Track & Trace op de website van de vervoerder.
NB: mocht u de melding “Er zijn geen zendingen aangetroffen” zien, dan kan het zijn dat  de vervoerder de zending nog niet heeft verwerkt. De volgende werkdag kunt u de status volgen.

Mocht u bij bezorging niet thuis zijn, dan wordt de zending alsnog geleverd bij de dichtstbijzijnde Parcelshop. U krijgt hier bericht van en kunt de zending daar vervolgens ophalen wanneer het u uitkomt. 

Voor de bezorging van zwaardere (>30 kg) pakketten en pallets werken wij samen met onze vaste transporteur.  Vóór aflevering nemen zij contact met u op om u te informeren over het moment van aflevering.